Yellow

Jag har haft fruktansvärt kul med Ebba och Linnea, dem fick mig på bra humör igår när jag annars skulle deppat ihop totalt. Vi har lyssnat på Yellow , kollat massvis med filmer (och jag lyckades självklart somna i typ en halvtimme under I taket lyser stjärnor fast jag trott att jag bara typ blundat lite i 5 minuter), blivit väckta av hantverkare klockan åtta på morgonen, sett den äckligaste grejen jag någonsin sett och kommer troligtvis aldrig få ur den bilden ur min hjärna hur mycket jag än vill. Nu sitter jag och dricker cappucino. Rätt otaggad på att skolan börjar på torsdag. Imorgon blir det höst shopping med Tw som jag inte träffat på 3 veckor. Tiden går alldeles för fort, och jag hinner inte med. Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0