A song about me and a boy


Idag har jag:
*Träffat på en älg i skogen som körde stirrleken med mig och Brattur. Jag och Brattur förlorade, vände och galopperade hem i panik, typ..
*Pluggat religion på biblioteket i sällskap med gubben som också alltid är där på torsdagar och alltid sitter på samma plats, längst bak i rummet. Han är småläskig.
*Fikat med Julia på landkrabban där jag stötte på Linnea och hennes snygga kompisar. Sedan satt Julia och jag och pratade häst i en timme (Bea hade avlidit om hon hört oss).

Snart ska jag hem till Linnea och kolla på finalen på mammas pojkar (Jisses ska Christian till slut ta sitt förnuft till fånga och välja bort Viktoria och köra på ex-sektbruden? Och kommer Naima avlida i tv-rutan om Bobby väljer Jane? SPÄNNANDE!!!).
På tal om ingenting så ryktas det om snö och minusgrader nästa vecka. HALLELUJA!!
Men nu ska jag läsa lite religion så jag fixar provet imorgon. BYE

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Bea skulle ha avlidit.." Bea som i mig? =O

2009-12-10 @ 20:40:02
Postat av: ida

noo en annan bea:)

2009-12-10 @ 21:35:28
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0