oh boy you left me speechless



Jag är rätt duktig att blanda ihop tider. Skulle egentligen fått ett efterlängtat sällskap vid ett men tydligen hade jag mixat tiden till min ridlektion idag så då gick det inte för sig. Och nu vet jag inte ens om jag kommer iväg med transporten då det bara snöar mer och mer och att köra i snöstorm är inte sådär jätte kul. Detta resulterar i att mitt humör inte är på topp. Dock är jag fortfarande lika överförtjust i snön! I helgen ska vi nog prova på att tolka, hur kul som helst!
Slänger in två bilder från i somras, har tyvärr brist på vinterbilder och just nu är det lite kallt för att gå ut med kameran och fylla på vinterbilder-mappen. Det får bli till att göra i helgen.
Nu har jag inget mer att säga än; Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0