En lerig söndag

And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is
The shorter story
No love, no glory
No hero in her skies

I can't take my eyes off you

Jag har blivit kär i Damien Rice. Carro vet vad jag menar. Vi satt hemma hos henne igår och lyssnade till hans underbara stämma i en timma. Vi pratade knappt, bara njöt. Sen såg vi Cindirella man, och jag njöt lite mer (Russel Crowe är läskigt sexig, vet inte hur många gånger jag försökte förklara för Carro hur het han är. Som tur var så förstod hon mina armviftningar och stammande, för att göra en rättvis beskrivning. Och hon höll med mig. Såklart.). Sedan åkte jag hem, bråkade med mina föräldrar (därav det tidigare inlägget), försökte gå och lägga mig tidigt men det gick sådär. Satte på Nothing Hill och såg hela den, sen låg jag och tänkte och funderade till jag vet inte hur länge, då jag tillslut började känna att sömnen närmade sig. Upp klockan sex, för att åka till Västerås. Mycket fina hästar och mycket lera. Jag håller för tillfället på att försöka återuppliva  den vita färgen på mina converse i tvättmasken, får se hur det går (gummistövlar är underskattade och borde bli ihågkomna bättre). Nu ska jag nog försöka sova igen, imorgon är det jobb på danderyd som gäller. Och sedan träffa Linnea. Som jag har längtat<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

gummistövlar är det bästa som hänt mig, utan dom på hultsfred hade jag dött!

saknar dig galet mycket förresten<3

2009-07-12 @ 23:09:38
URL: http://linneakanske.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kollade upp Damiens hemsida, för tillfället spelar han in en ny skiva(HURRA)och sen blir det turne!!!

2009-07-13 @ 20:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0