Regn=sömnpiller

Regn gör mig alltid så trött, och seg. Idag har det hällt ner regn till och från, men nu tycks det vara uppehåll för stunden. Idag har jag fortsatt min make-over av vår "lillstuga" som jag påbörjade igår. Kartonger har burits, sängar har flyttats och golven har damsugits. Nästa vecka blir det till att måla väggarna och få upp lite hyllor, fotografier mm. Jag älskar att hålla på och pyssla med inredning, och det finns klart med på min lista på framtida tänkbara arbeten. Idag är jag bjuden på grillparty hos Sannas karl. Det ska bli kul att få träffa det blonda yrvädret igen, då jag inte sett henne sedan skolavslutningen! Nu ska jag ut till hästarna.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0