renregnregn

Okej, det här med att dygna gick ju sisådär. Efter att jag hade somnat i soffan så bestämde vi oss för att gå upp och lägga oss. Då blev det dock ombytta roller, jag blev jätte pigg (min power-nap hade en grym effekt) och Tw blev trött. Efter att ha hållt Tw vaken till love actully så somnade vi tillslut. Vi vaknade relativt tidigt, och diskuterade dem konstiga drömmar vi haft och fylle sms:en som mottagits. Tw var tvungen att  åka hem tidigt så mamma skjutsade in oss till Norrtälje, jag vinkade av Tw och gick sedan för att köpa strumpbyxor. Nu sitter jag här, grymt taggad på fest och melon bacardi. Förhoppningsvis händer det något kul ikväll, men det gör det väl inte, som vanligt om man är under arton (behöver jag säga att jag längtar fruktansvärt mycket tills min arton år är fyllda?!). Jag och Tw diskuterade det där igår och kom fram till att det är ungefär 5 1/2 måndad kvar tills det händer(!!!).
Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0