Do it real good


Jag klarade, eller tror iallafall, att jag klarade provet galant. Jag har hittat pluggdiciplinen igen och det var på tiden. Nu jäklar ska jag göra klart mina arbeten i tid! Efter provet gick jag hem till Linnea ett tag och laddade över lite kent låtar till datorn och fick lite lyckorus. Sedan har jag kollat på mammas pojkar med min fina syster (jag har turen att min syster är en lika stor tv-serie junkie som jag själv så jag har någon att kolla och kommentera alla programmen med..). Imorgon är det fredag och jag ska köpa kent skivan. Vad som händer efter skolan återstår att se. Nu borde jag verkligen sova. Förresten så är det min kära knäppa syster Julia som pryder bilden ovan, är vi lika?. Nej som sagt, sängen var det nu. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0