Bitter end


Har fått en äcklig spänningshuvudvärk som inte släpper, därför stannade jag hemma från första lektionen idag och väntar nu på tio bussen istället. Dagen blir troligvis inte alltför jobbig, ett antal svenska redovisningar och en mattelektion, inte så farligt. Sedan är det distansdag imorgon, skönt! Ikväll blir det tv kväll med bonde söker fru och greys anatomy (borde jag vara orolig över att det är dagens höjdpunkt för mig?). Nu ska jag slänga på mig lite kläder och fixa håret så jag hinner med tio bussen. Bye.

Kommentarer
Postat av: Linnea

dagens höjdpunkt för mig också, tack vare min kärlek till dig! HAHA :D

2009-10-21 @ 17:28:52
Postat av: naomi

jättefin bild!

2009-10-21 @ 22:43:21
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0