"If you`re a bird, I`m a bird"


Igår kväll var jag hos Linnea och hade det mysigt. Vi upptäckte att en vistelse i Svanberga pizzeria kunde vara extremt rörande, då vi båda fick tårar i ögonen (dock av två olika anledningar) i väntan på min sallad som aldrig blev kvar. Sedan kollade vi på Idol, konstaterade att man tydligen kunde sjunga falskt genom en hel sång men ändå få bra kritik av juryn bara man fömedlade en "känsla". Så nästa år ska jag och Linnea vinna Idol. Sen somnade jag ett tag för att sedan vakna med den briljanta idèn att kolla youtube klipp. Så det gjorde vi. Tills jag skulle åka hem, då gick vi ut till busskuren och finslipade strategin som ska göra oss till nästa års idol-vinnare. Bussresan hem delades med ett gäng dyngraka 60+ gubbar och tanter vars samtalsämnen var rätt så underhållande. Det spelar ingen som helst roll om du är 15 eller 65 år, en flaska vin har exakt samma magiska effekt på båda två. Haha. Imorse gick jag upp halv åtta för att släppa ut fölen, när jag kom ut märkte jag att det var en ovanligt fin morgon så när jag hade släppt ut fölen så sprang jag in och hämtade kameran. Sedan blev det lite fotograferande i morgonljuset. Nu ska jag njuta lite till över att ha huset för mig själv och sedan ska jag rida ut en sväng. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0