Never say never


Nu vill jag att Linnea ska komma hem och logga in på msn. I need some support. Hehe.
Imorgon börjar jag inte förens klockan ett, hur skönt som helst. Ska gå upp och rida tidigt på morgonen, finns knappt något mysigare än det. Appropå ingenting så tycker jag förresten att Mariette och Klara ska gå vidare i Idol. Klara är favoriten, och inte nog med att hennes röst gör en grön av avund så är hennes hår bland det finaste jag någonsin sett. Ge mig! Hennes hår är förresten inte det ända jag kommer avundas i höst. Imorgon går Sanna och blir rödtott och jag kommer få kämpa med all min viljestyrka för att inte gå till frisören och göra detsamma. I framtiden kommer jag nog vilja ändra hårfärg, men jag har lagt ner så mycket pengar på att få den hårfärgen jag har nu att jag känner att jag nog kan ha den, ett tag till iallafall... Nu väntar jag spänt på att Linnea ska logga in. Hej så länge. 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nu kör vi tjejen ! :)

2009-09-29 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0