Last Nite


Leker med photobooth i väntan på att hästen ska äta upp så jag kan markarbeta honom. Är galet taggad inför imorgon, vill bara in på banan NU! Är dock lite ledsen för att jag inte kan följa med ut ikväll men jag taggar inför nästa vecka istället! Karlsson och Ivarsson har en dunk vin att dela på så Valborg kommer garanterat bli kul! Men mina älskade vänner, dansa en dans och shotta en shot åt mig med ikväll, så ses vi imorgon kväll! Massvis med kärlek till er alla!
Förresten pumpar jag den här låten nonstop just nu!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Karlsson och Ivarsson kommer bli så jävla fulla och roliga så det så! Allt annat vore puckat liksom!

2010-04-25 @ 21:26:34
URL: http://flavoroffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0