Spring


Typ såhär taggad var jag igår, (varnar dock för att koff+lime inte ger samma smaksensation som corona+lime, för den som funtar på att pröva..) är dock inte lika taggad idag.. Kvällen var grymt trevlig som började med dans i sofforna hos Linnea och avslutades med vansinneskörning till gräddö. Så det kan gå. Idag är jag ständigt törstig och glad över att våren äntligen är här. Bildbevis från igår lär komma upp då Mattias sprang runt och lekte paparazzi ett antal timmar hos Linnea. Nu ska jag ta mig ett glas saft och suga åt mig så mycket D-vitamin jag bara kan. xx

Kommentarer
Postat av: ebba

fan vad SNYGG du är

2010-04-09 @ 10:37:58
URL: http://ebbalaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0