så säg mig vad vi väntar på


                             Skjorta från MQ, smycken från h&m, fodral från AA.
Jag var begåvad nog att komma på precis innan jag ska gå utanför dörren och till bussen att jag har bytt väska, vilket innebar att mina nycklar låg uppe på mitt rum i min andra väska. Springer upp och hämtar nycklarna och tänker att det var väl ingen fara, bussen ska ändå inte gå förens om fem minuter. Går ut och när jag låst dörren och vänder mig om för att gå mot bussen så ser jag den åka förbi. Veckan börjar bra..
Idag är det del 3 av körkortsteorin och jag är lagom taggad. Tur att Linnea är med så vi kan genomlida de 2 timmarna tillsammans. Nu ska jag gå och tröstäta lite innan det bär av till äckelroden.
xoxo


Kommentarer
Postat av: Natasha

åh, vilken fin blogg du har! älskar din header :)



sv; ja, jag håller med dig! håret är extremt viktigt. det är nog det första jag lägger märke till hos en kille :P

2010-01-25 @ 13:26:14
URL: http://nothingpersonal.devote.se
Postat av: Anonym

fan vad snygg du är!

2010-01-25 @ 17:15:07
URL: http://elinzahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0