Where are we gonna go from here?


När jag kom hem hjälptes syster och jag åt med att laga middag. Korv med mos. Låter råäckligt och det är det- om man kör på pulvermos och hotdogs. Men vi körde på hemmagjord potatismos och fin roslagskorv med en god sallad, och då blev det en riktig pang-middag! Imorgon ska jag till danderyd för att kirra cash och sedan kommer Beatrice på besök. Mysigt. Det får bli en lugn helg men det är skönt det med ibland.
Idag hade jag på mig min tröja som  jag fick av Malin i födelsedagspresent, som kommer från H&M. En kjol från weekday och lite ringar. Nästa vecka är det löning, och det prisar jag gudarna för. Nu börjar let`s dance och jag ska gå och heja på Rabih. xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack :D

2010-01-23 @ 13:10:23
URL: http://linneafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0