så jag kan ge dig hela mig




Sov hos Caroline igår natt. Vi gick upp en halvtimma tidigare imorse endast för att hon skulle vara snäll och locka mitt hår. Jättefint blev det. Sedan gick vi ut för att gå till skolan. Efter fem minuter insåg vi att vi lika gärna kunde sovit en halvtimma längre: de fina lockarna i håret förvandlades till en ful krusig frissighet av det äckliga novembervädret. Men men. En riktigt dunderfrukost (Jag och Caroline älskar att köra all in när det gäller frukost) fick vi iallafall i oss vilket gjorde att vi kunde överleva promenaden till skolan. Som förövrigt inte var speciellt händelserik förutom ett psykologiprov som gick åt helvete. Imorgon är det arbete för min del vilket betyder att jag verkligen borde sova snart. Eller, typ nu. Så, god natt och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0