yosemite

Jag hatar jetlag. Somnar sent och vaknar tidigt. Det är väl det enda negativa med denna resa skulle jag tro. Igår besökte vi Yosemite nationalpark, käkade en sinnessjuk brunch, vandrade i en mil och besteg ett berg på 2800 m. Inte dåligt om jag får säga det själv! Mina ben är slut idag. Nu väntar jag på att Julia ska vakna så att jag kan få äta frukost bestående av creamcheese bagel med rökt lax (ja jag kommer att gå upp i vikt under den här resan men fan vad det är värt det!). Idag blir det chill vid pool, lite shopping och sedan ett besök på Stanford där min morbror pluggar. Hoppas ni har det bra i Sverige, för jag har det förjävla bra här borta! Over&out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0