11.11.04.

Här hängde mamma och jag idag.
Butiken var en dröm för mat-älskare.
Även fast det är inte var högsäsong var trädgården fortfarande otroligt vacker att strosa runt i.
När man handlade lunch fick man först en tapas-tallrik av säsongens skörd. Alla restauranger borde göra sånt.
Varje bord var pyntat med blombuketter och i fönstren stod de vackraste hortensiorna som jag fick lust att sno med hem.
Till lunch åt vi fisk som serverades med den godaste ört-och spenatrisotton. Tanken på att allt är odlat och skördat i Rosendal gjorde maten oslagbar.
Efter mat och fika promenerade vi runt hela Djurgården.
Jag har invigt min nya kappa som jag köpte i present till mig själv i tisdags. Man borde ge sig själv presenter oftare har jag konstaterat.
Efter över en timmes promenad åkte vi hemåt och var glada över att ha haft mysigaste fredagen på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0